11 Mayıs 2010 Salı

KONYA'DAN AFGANİSTAN'A YARDIM

Kimse Yok Mu Derneği Konya Şube Başkanlığı ile Sağlık Mensupları Derneği’nin başlatmış olduğu Afganistan’a yardım kampanyası tamamlandı. Toplanan malzemeler organize edilen uğurlama töreniyle Afganistan’a gönderildi.
Afganistan Çalışma, Sosyal Güvenlik ve Şehitler-Gaziler Bakanlığı’nın yardım talebi üzerine Kimse Yok Mu Derneği Konya Şubesi ve Sameder, harekete geçti. İki ay içinde hazırlanmış olan giysi, ayakkabı, battaniye, nevresim, ilaç’tan oluşan 1 TIR dolusu yardım malzemesi, Konya müftüsü Şükrü Özbuğday’ın yaptığı dua ile yolcu edildi.
Karatay Matbaacılar Sitesi Muaz Bin Cebel Camii önünde yapılan uğurlama töreninde bir açıklama yapan Kimse Yok Mu Derneği Konya Şube Müdürü Hasan Aşçı, “Yaklaşık iki aydır sürdürdüğümüz kampanya bugün itibariyle sonuçlandı ve bir TIR dolusu ihtiyaç malzemesini Afganistan’a gönderiyoruz.” dedi.
Sameder Konya Şube Başkanı Dr. Adil İnan, “Dernek olarak topladığımız bir ton ilacı, Kimse Yok Mu Derneği ile birlikte bu TIR’la Afganistan’a gönderiyoruz. Bu ay içinde 20 doktorumuz da Afganistan’a giderek bir hafta boyunca oradaki hastaları muayene edecek. Gerekli ilaç ve diğer malzemelerin sağlamasında emeği geçenlere teşekkür ediyorum.” diye konuştu.
Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday ise, “Afganistan’da bulunan Müslüman kardeşlerimize yardımda bulunan Kimse Yok Mu Derneği’ni tebrik ediyoruz. Bu çalışmaya maddi ve manevi katkıda bulunan tüm kişi, kurum ve kuruluşlara teşekkür ediyorum” değerlendirmesinde bulundu.
Konuşmaların ardından Konya Müftüsü Şükrü Özbuğday’ın yaptığı dua ile Afganistan yardım TIR’ı yola çıktı.

(Ajanslardan)

Hiç yorum yok: