19 Temmuz 2017 Çarşamba

ABDULKERİM MAHDUM TÜRK SOYLU İLERİ GELENLER İLE BULUŞTU


Afganistan Türklerinin Lideri ve Kanaat önderi Abdulkerim Mahdum, Türkiye'de yaşayan Türk soylu ileri gelenleri ile bir araya geldi.
Geztiğimiz hafta yeğeninin düğün merasimine iştirak eden Abdulkerim Mahdum, burada yaşayan Türk soylu ileri gelinleri ve işadamları ile görüştü.

1982 Yılında Kenan Evren paşa tarafından Türkiye'ye getirilen ve onların Türkiye'ye gelmisine vesile olan Abdulkerim Mahdum, Türkmen Özbek ileri gelinleri ile hasret giderdi, gündeme ilişkin sohbetlerde bulundu.

Türkiye Cumhuriyeti ve Türk halkına olan vefamızı her zaman yerine getirmekte mükellif olduklarını hatırlatan Mahdum, bu tarihe kadar yapmış oldukları yatırım ve girişimlerinden dolayı da kendilerine minnet duyduğunu söyledi.

Afganistan'dan gelen Türk asıllı öğrenciler ile de buluşan Mahdum, onlara Türk halkına sadakat ve minnet borçlu olduğunu hatırlattı. Okuyarak halkına ve milletine yararlı birer neper olmalarını istiraham eden Mahdum, "Okuyun vatanınıza faydalı olun, ülkenizi geliştirin, Türkiye'den elde ettiğiniz bilgi ve becerileri ve kazanımlarınızı ülkenizde de uygulayın" dedi.

(H.M.Osman Mahdum)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ALLAH cümlemizden razıybolsun dua dileklerimizi kabul eylesin

Unknown dedi ki...

ALLAH cümlemizden razıybolsun dua dileklerimizi kabul eylesin